Vi gör alltid vårt bästa för att du som kund ska känna dig riktigt nöjd. Här hittar du vanliga frågor och svar om din nya bostad.
Här hittar du frågor och svar för dig som nyinflyttad, om hur du sköter ditt nya hem, hur du gör felanmälan och hur det fungerar med garanti. Om det gäller ett akut fel, till exempel en vattenläcka, då är det din bostadsrättsförening som ansvarar för direktåtgärd. Vem du kontaktar hittar du i din bostadspärm. Om du är intresserad av ett nytt boende och vill söka något av våra bostadsprojekt, klicka på Hitta bostad. Där hittar du även kontaktuppgifter till våra mäklare som säljer våra bostäder.
Hittar du inte vad du söker så är du varmt välkommen att kontakta oss på kundservice så hjälper vi dig.
Här hittar du frågor och svar för dig som nyinflyttad, om hur du sköter ditt nya hem, hur du gör felanmälan, hur det fungerar med garanti och frågor om att köpa bostadsrätt.
Välkommen att kontakta oss på kundservice så hjälper vi dig.
Vår kundservice hanteras av Hökerum Bygg, vänligen meddela att ditt ärende gäller Stjärnhöken eller Illern när du ringer dem.
Vardagar: 08.00–15.00
Lunchstängt: 12.00–13.00
0321 – 68 71 00
info@stjarnhoken.se
Besöksadress
Stjärnhöken
Nybrogatan 62
114 34 Stockholm
Postadress
Stjärnhöken AB
c/o Hökerum Bygg
Boråsvägen 15 C
523 74 Ulricehamn
faktura@stjarnhoken.se